Акція "Живи, Книго!"


Пам’ятка учасника огляду- конкурсу„Живи, книго!”

1.При одержанні підручників у бібліотеці прогляньте їх.
        При виявленні   пошкоджень повідомте бібліотекаря.
 2.   Обгорніть підручники, підклейте їх.
 3.   Якщо ви зіпсували  або загубили підручник, поверніть до
       бібліотеки  аналогічний чи замініть його іншою навчальною   книгою.
 4 . Не перегинайте палітурки підручника, не зменшуйте й    міцність.
 5.  Не загинайте кути сторінок.
 6.  Не робіть поміток, не розмальовуйте книги.
 7.  Кладіть підручники тільки на чистий стіл.
 8.  Бережіть підручник від сонця і від вологи.
 9.  Відведіть вдома місце для навчальних книг.
10. Коли ви берете в руки підручник, обов’язково згадайте, що йогостворювало багато людей.  Працюйте з ним акуратно, пам’ятайте,  що  книжка має прожити довге життя і нею в наступні рокикористуватимуться молодші шкільні товариші.







Критерії оцінювання стану підручників

1.   Для визначення  стану підручників при  оглядах таконкурсах, а також при одержанні з бібліотеки і при поверненні   в   бібліотеку застосовувати такі оцінки:
  «5» — відмінний — підручник, який був у користуванні, але не    має пошкоджень і помарок; 
 «4» — добрий, який має незначні пошкодження або помарки, але придатний для користування;
 «З» — задовільний — має пошкодження і помарки, алепридатний  для   користування;  
«2» — незадовільний — має значні пошкодження і помарки і не придатний для користування.
 2.  Оцінка «зразкова» з поведінки не може бути виставлена учневі, в якого стан підручників буде оцінено балом "3".
   Єдині вимоги щодо використання і збереження підруч­ників затверджені      педагогічною радою школи.









ЄДИНІ ВИМОГИ
щодо використання і збереження підручників
учнями школи 
а)  дбайливо поводитись з підручниками як з бібліотечними, так і з своїми власними;
б)  при одержанні підручників з бібліотеки переглянути їх і про виявлені дефекти повідомити бібліотекаря, якщо підручник має незначні пошкодження, відремонтувати його в «Книжковій лікарні»;
в)   якщо учнем підручник втрачений чи пошкоджений — повернути до бібліотеки такий же підручник або замінити його   іншим,  який   визнаний, бібліотекою  рівноцінним  за змістом і вартістю.
    До учнів, які недбайливо поводитимуться з підруч­никами, застосовувати заходи громадського впливу через учнівське самоврядування.







Робота з фондом підручників
  • Однією із характерних особливостей формування бібліотечного фонду шкільної бібліотеки є те, що вона комплектує і веде два окремих фонди: художній і бібліотечний фонд підручників. Бібліотечний фонд  підручників у нашій шкільній бібліотеці зберігається окремо від художнього фонду.
  • Підручники видаються учням безкоштовно, підлягають щорічній інвентаризації і знаходяться на балансі бібліотеки.
  • В бібліотеці ведеться інвентарна книга підручників, реєстраційна картотека руху підручників, сумарна книга, чіткий облік накладних. Всі операції по обліку бібліотечного фонду ведуться чітко. В кінці року на підставі сумарної книги робиться звірка руху книжкового фонду з бухгалтерією. Сумарний облік дає загальні відомості про фонд бібліотеки і зміни, які в ньому відбуваються. Підручники на початку навчального року видаються класоводам та класним керівникам. Вони ж і повертають підручники в кінці навчального року. Інформація про видачу підручників фіксується у журнал видачі підручників. 

Немає коментарів:

Дописати коментар