Пам’ятка учасника огляду- конкурсу„Живи, книго!”
1.При одержанні підручників у бібліотеці прогляньте їх.
При виявленні пошкоджень повідомте бібліотекаря.
2. Обгорніть підручники, підклейте їх.
3. Якщо ви зіпсували або загубили підручник, поверніть до
бібліотеки аналогічний чи замініть його іншою навчальною книгою.
4 . Не перегинайте палітурки підручника, не зменшуйте й міцність.
5. Не загинайте кути сторінок.
6. Не робіть поміток, не розмальовуйте книги.
7. Кладіть підручники тільки на чистий стіл.
8. Бережіть підручник від сонця і від вологи.
9. Відведіть вдома місце для навчальних книг.
10. Коли ви берете в руки підручник, обов’язково згадайте, що йогостворювало багато людей. Працюйте з ним акуратно, пам’ятайте, що книжка має прожити довге життя і нею в наступні рокикористуватимуться молодші шкільні товариші.
Критерії оцінювання стану підручників
1. Для визначення стану підручників при оглядах таконкурсах, а також при одержанні з бібліотеки і при поверненні в бібліотеку застосовувати такі оцінки:
«5» — відмінний — підручник, який був у користуванні, але не має пошкоджень і помарок;
«4» — добрий, який має незначні пошкодження або помарки, але придатний для користування;
«З» — задовільний — має пошкодження і помарки, алепридатний для користування;
«2» — незадовільний — має значні пошкодження і помарки і не придатний для користування.
2. Оцінка «зразкова» з поведінки не може бути виставлена учневі, в якого стан підручників буде оцінено балом "3".
Єдині вимоги щодо використання і збереження підручників затверджені педагогічною радою школи.
ЄДИНІ ВИМОГИ
щодо використання і збереження підручників
учнями школи
а) дбайливо поводитись з підручниками як з бібліотечними, так і з своїми власними;
б) при одержанні підручників з бібліотеки переглянути їх і про виявлені дефекти повідомити бібліотекаря, якщо підручник має незначні пошкодження, відремонтувати його в «Книжковій лікарні»;
в) якщо учнем підручник втрачений чи пошкоджений — повернути до бібліотеки такий же підручник або замінити його іншим, який визнаний, бібліотекою рівноцінним за змістом і вартістю.
До учнів, які недбайливо поводитимуться з підручниками, застосовувати заходи громадського впливу через учнівське самоврядування.
Робота з фондом підручників
- Однією із характерних особливостей формування бібліотечного фонду шкільної бібліотеки є те, що вона комплектує і веде два окремих фонди: художній і бібліотечний фонд підручників. Бібліотечний фонд підручників у нашій шкільній бібліотеці зберігається окремо від художнього фонду.
- Підручники видаються учням безкоштовно, підлягають щорічній інвентаризації і знаходяться на балансі бібліотеки.
- В бібліотеці ведеться інвентарна книга підручників, реєстраційна картотека руху підручників, сумарна книга, чіткий облік накладних. Всі операції по обліку бібліотечного фонду ведуться чітко. В кінці року на підставі сумарної книги робиться звірка руху книжкового фонду з бухгалтерією. Сумарний облік дає загальні відомості про фонд бібліотеки і зміни, які в ньому відбуваються. Підручники на початку навчального року видаються класоводам та класним керівникам. Вони ж і повертають підручники в кінці навчального року. Інформація про видачу підручників фіксується у журнал видачі підручників.
Немає коментарів:
Дописати коментар