Українська література 6 клас
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання , надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта elenakarpenko1996@gmail.com
3. Запиши терміни в робочий зошит. Вивчи їх.
(сфотографуй і надішли фото на вказану адресу )
4. Прочитай уважно !!!
Н-д: Пряма мова
сфотографуйте і надішліть на електронну пошту або Viber.
Фото виконаних завдань, а також запитання, які виникають під час їх виконання , надсилай на один із сервісів:
Viber (номер у щоденнику)
електронна пошта elenakarpenko1996@gmail.com
Спілкуємося разом згідно з розкладом уроків у створеній групі у Viber
Термін виконання завдань 06.04.2020 – 24.04.2020
19.05.2020
Контрольна робота № 6
Гумористичні твори
Відповідь на поставлене запитання
15.05.2020
Тема: Урок позакласного читання
Борис Грінченко «Екзамен»
1. Перейди за посиланням та переглянь відео з біографії письменника
12.05.2020
Тема Література рідного краю
Василь Іванович Діденко
08.05.2020
05.05.2020
Тема: Павло Глазовий "Еволюція", " Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала". "Кухлик"
Вивчаємо творчість Павла Глазового
28.04.2020
Тема Степан Руданський "Добре торгувалось", "Запорожці у короля".
Спімовки С. Руданського - унікальне явище у світовому письменстві.
Вивчаємо творчість Степана Руданського
21.04.2020
Тема: Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет.
Вивчаємо творчість Леоніда Глібова
17.04.2020
19.05.2020
Контрольна робота № 6
Гумористичні твори
Відповідь на поставлене запитання
1. Запишіть питання в зошит.
2. Дайте відповідь на запитання.
1.Що комічного та смішного ви побачили в байці Леоніда Глібава"Щука"?
2.Чому , на вашу думку, письменники висміюють вади людей саме через образи тварин? Свою відповідь обгрунтуйте?
3. Доведіть, що "Жаба і Віл" та "Муха і Бджола - байки?
4. Чи дійсно павук говорить правду мусі стосовно її зовнішнього вигляду? П. Глазовий "Похвала"
15.05.2020
Тема: Урок позакласного читання
Борис Грінченко «Екзамен»
1. Перейди за посиланням та переглянь відео з біографії письменника
2. У робочий зошит склади хронологічну таблицю біографії письменника
Борис Дмитрович Грінченко
9 грудня 1863 р.
На хуторі Вільховий Яр (с. Прелесне, Харківська обл.) народився Борис Дмитрович Грінченко. Псевдоніми: Василь Чайченко, Л. Яворенко, П. Вартовий, Б. Вільховий, Перекотиполе, Гречаник. Батько – Дмитро Грінченко.
1874-1879 рр.
Навчання в реальному училищі м. Харків. Із-за арешту та ув’язнення кидає навчання. Але завдяки самоосвіті складає іспити на звання народного вчителя.
1881 р.
У журналі «Світ» друкуються перші твори Грінченка.
10 лютого 1884 р.
Борис одружується з письменницею, перекладачкою Марією Миколаївною Гладиліною.
1884 р.
Збірка поезій «Пісні Василя Чайченка».
25 грудня 1884 р.
Народжується єдина дитина Грінченків – Настя. В майбутньому теж відома письменниця та перекладачка.
1886 р.
Збірка «Під сільською стріхою».
1890 р.
Повість «Соняшний промінь».
1891 р.
З літераторами-товаришами засновую братство Тарасівців.
1893 р.
Збірка «Під хмарним небом».
1898 р.
Борис Дмитрович пише славнозвісний вірш «Землякам, що раз на рік збираються на Шевченкові роковини співати гімн».
З 1902 р.
Працює в Києві.
1906 р.
Редактор в журналі «Нова громада». Очолив товариство «Просвіта» в м. Київ.
1907-1909 р.
Дмитро Грінченко створює «Словарь української мови», котрий став головною працею життя автора, його Magnum opus.
1908 р.
Помирає дочка від сухот та невдовзі єдиний внук. Ці прикрі події дуже підкосили здоров’я письменника.
6 травня 1910 р.
Борис Дмитрович Грінченко помирає у віці 46 років в м. Оспедалетті (Італія), куди вирушив лікуватися. Похований та Байковому кладовищі.
3. Прочитай Борис Грінченко "Екзамен"
Тема Література рідного краю
Василь Іванович Діденко
1. Перейди за посиланням та переглянь відомості з біографії письменника
http://uahistory.com/topics/famous_people/3872
2. У робочий зошит склади хронологічну таблицю біографії письменника
http://uahistory.com/topics/famous_people/3872
2. У робочий зошит склади хронологічну таблицю біографії письменника
Василь Іванович Діденко народився 3 лютого 1937 р. в місті Гуляйполі Запорізької області в сім’ї механізатора. Коли хлопцеві виповнилося 10 років, батьки переїхали на Херсонщину в село Гаврилівну Іванівського району. Злипня 1950 року по березень 1958 р., поки батьки не повернулися до Гуляйполя, біографія В. Діденка булапов’язана з Вінничиною. Працювати Василь розпочав дуже рано: причіплювачем, помічником комбайнера, різноробочим.
Як поет, В. Діденко заявив про себе віршем «Я – 15-річний капітан», що з’явився в газеті «Вінницька правда» 1953 року, коли хлопець навчався в дев’ятому класі.
Добрим словом відгукнулися про вірші поета М.Стельмах, М.Рильський, В.Сосюра, В. Симоненко.
Закінчив В. Діденко філологічний факультет Київського університету у 1959 році. Був на журналістськійроботі.
Найбільшу славу Діденкові принесла пісня «Надолині туман» (муз. Б. Буєвського). За порівняно коротке життя (поет відійшов у Вічність 13 квітня 1990 року) вінвидав 13 книг бентежно-хвилюючої лірики (а в архіві поета – не одна сотня неопублікованих віршів).
Його лірика хвилює нашу душу, бо вона зігріта милосердям рідкісно доброго і чутливого серця. Таким людям, як Василь Іванович, мабуть, нелегко живеться на світі. Бо вони не вміють лицемірити, хитрувати, вірять лише у чистоту людських стосунків, не можуть себе протиставити світу байдужості. Можливо, тому так рано вони закінчують свій життєвий шлях і йдуть у небо. Про таких говорять: «Не зорі падають із неба – зірки йдуть у небеса».
Здається, що справжнє визнання неперевершеної поезії В.І.Діденка прийшло уже після його смерті. З метою увічнення пам’яті поета, його ім’я присвоєно районній бібліотеці нашого міста, пісня «На долині туман» внесена до шкільної програми для вивчення напам’ять, друкуються збірки творів, ми з вами проводимо уроки літератури рідного краю, де згадуємо дивака із таврійських степів - В.І.Діденка.
Зі статті-спогаду Миколи Сома.
У Спілці письменників України і досі говорять, що про Василя Діденка не можна писати серйозно. Ой шановні мої побритими! Ви ще не знаєте Діденка, бо й себе іще не вивчили достоту. Навітьні сном ні духом не можете знати того, що я думаю про вас – часто смішних і незбагнених у вічних пошуках вірної Музи і незрадливої слави.
Нас багато, а вінбув один. Він був настільки один, що навіки залишиться ось таким:
• до смерті закоханим ліриком;
• бідним і невгамовним, але гордим сином України;
• веселим розбишакою і ворогом усіх дзеркал;
• автором геніальної пісні «На долині туман».
Творчість:
«Зацвітай, калино» (1957), «Під зорями ясними» (1961), «Заповітна земля», «Степовичка» (1965), «Дивосвіти любові»(1969), «Дзвонять конвалії» (1975), «Берізка» (1975), «Мережки сонця» (1976), «Вродливий день» (1979), «Червоний вітер» (1982), «Дзвінка фонетика» (1984), «Дивокрай» (1987), «Рання ластівка» (1988).
3. Прочитай вірші, перейди за посиланням "кОЛИ ТЕПЛО ВЕРТАЄТЬСЯ", "КРАЙ ГОРОДУ ВИШНІ БІЛІ", "НА ДОЛИНІ ТУМАН"
08.05.2020
Розвиток мовлення
Тема: Усна
розповідь про випадок із життя з використанням засобів комічного
1.
Пригадай
1. Сатира (від лат. satura –
суміш) –
а) твори різнихжанрів, у яких у
гострій формі викриваються негативні суспільні явища;
б) вид ліричної поезії в античній літературі та
літературі класицизму, що висміює негативні явища.
Сатира тавруєстаре, історично приречене і виражає нові потреби
суспільногорозвитку (застосовували Т.Шевченко, І.Котляревський, І.Франко, Остап
Вишня та інші).
2. Сарказм (від гр. sarkasmos
– терзання) – їдка, викривальна, особливо дошкульна насмішка,
сповнена крайньої ненависті, гнівного презирства. Сарказм на відміну від іронії виражається прямо й не має подвійного, прихованого значення. Наприклад, у поемі „Кавказ” Т.Шевченко говорить:
По закону апостола
Ви любите брата!
Суєслови, лицеміри,
Господом прокляті!
3. Гумор (від англ. humor –
причуда, норов) – різновид комічного, коли зображується повсякденне життя в
жартівливому, добродушному тоні, коли висміюються певні грані зображуваного.
Найчастіше гумористичні твори зустрічаються в Остапа Вишні, І.Котляревського,
Л.Глібова, С.Руданського.
4. Іронія (від гр. eironeia
– глузування, удаваність) – це прихована насмішка, коли особа
чи явище схвалюються чи осуджуються з метою протилежного ефекту, тобто слова
мають подвійне значення, причому істинним є приховане значення. Наприклад,
Т.Шевченко використовує іронію в перших рядках поеми „Сон”:
Той мудрує, той руйнує,
Той неситим оком –
За край світазазирає...
Чи нема країни,
Щобзагарбать і з собою
Взять у домовину.
Той неситим оком –
За край світазазирає...
Чи нема країни,
Щобзагарбать і з собою
Взять у домовину.
У
деяких випадках мовні засоби можуть відігравати роль сатирично-гумористичних засобів.
Архаїзми (див. п.3.9).
Архаїзми є засобом характеристики дійовихосіб, коли урочистість, вжита в неурочистих обставинах і ситуаціях, переходить у бундючність. У такому разі маємо невідповідність форми змістові, що викликає сміх. Наприклад, возний у „Наталці Полтавці” І.Котляревського співає про своїпочуття: „От юнихліт не знав я любові, не ощущал возженія в крові...”
Архаїзми є засобом характеристики дійовихосіб, коли урочистість, вжита в неурочистих обставинах і ситуаціях, переходить у бундючність. У такому разі маємо невідповідність форми змістові, що викликає сміх. Наприклад, возний у „Наталці Полтавці” І.Котляревського співає про своїпочуття: „От юнихліт не знав я любові, не ощущал возженія в крові...”
Архаїчне слово возженія не
тільки не збуджуєспівчуття, а навіть викликає щирий сміх.
Варваризми – слова,
мовні звороти, вирази іноземного походження, які ще не ввійшли як рівноправні в
лексичну групу національної мови письменника або не можуть увійти.
Запам’ятай!
Слова іншомовного походження, що входять до складу загально народної мови, втрачаючи свою чужорідність, не є варваризмами.
Слова іншомовного походження, що входять до складу загально народної мови, втрачаючи свою чужорідність, не є варваризмами.
Макаронічнамова – це мова, яка
насичена варваризмами або перекручуванням слів іншомовного походження. Так
вірш П.Тичини „Дитинство Ованеса” містить в собі слова вірменськоїмови.
Наприклад: Очів старця – блискіт лез,
Ще й кричитьвін: баревцез.
Професіоналізми – це діалектизми,
властиві для людей певних професій.
Вульгаризми – це грубі, лайливі
слова. Вживання вульгаризмів доцільне тоді, коли
воно допомагає охарактеризувати дійову особу або виявити класову ненависть до
ворогів.
2. Виконай
завдання
·
Пригадай смішний випадок із життя.
·
Уяви, що ти письменник і тобі треба створити твір із
смішним сюжетом, щоб зацікавити читача.
·
Обдумай, якби ти
розповів свій випадок, щоб було цікаво слухати.
·
Можеш скласти і записати свою розповідь на чернетку,
удосконалити написати.
·
Розкажи свій випадок із життя на камеру і відео
надішли вчителю. Не забудь про ЗАСОБИ КОМІЧНО.
05.05.2020
Тема: Павло Глазовий "Еволюція", " Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала". "Кухлик"
Вивчаємо творчість Павла Глазового
1. Перейди за посиланням та переглянь відомості з біографії письменника
2. У робочий зошит склади хронологічну таблицю біографії за матеріалом підручника, сторінки 229 - 231
(сфотографуй і надішли фото на вказану адресу )
3. Прочитати "Еволюція", " Найважча роль", "Заморські гості", "Похвала". "Кухлик" у підручнику сторінка 230-233
4. Вивчи напам*ять одну гумореску Павла Глазового
5. Виконати у робочий зошит завдання 1-4 встановити відповідність на сторінці 234
6. Підготуватися до контрольної роботи з теми "Гумористичні твори.
28.04.2020
Тема Степан Руданський "Добре торгувалось", "Запорожці у короля".
Спімовки С. Руданського - унікальне явище у світовому письменстві.
Вивчаємо творчість Степана Руданського
1. Перейди за посиланням та переглянь відео
2. У робочий зошит склади хронологічну таблицю біографії за матеріалом підручника, сторінки 223 - 224
(сфотографуй і надішли фото на вказану адресу )
3. Теорія літератури
Співомовки- гумористичні вірші,створені
на основі фольклорних сюжетів,запозичених з анекдотів,бувальщин,казок,у яких
відтворено комічні життєві ситуації
Гумореска - невеликий віршований або прозовий твір з комічним сюжетом.
Інверсією - називають порушення звичайного розташування слів у реченні.
Терміна записати в зошит, вивчити напам*ять. У підручнику на сторінці 224.
4. Прочитай співомовки Степана Руданського "Добре торгувалось", "Запорожці у короля" у підручнику на сторінці 225 - 227
Тема: Леонід Глібов. Визначний український байкар, поет.
1. Перейди за посиланням та переглянь відео https://www.youtube.com/watch?v=yBFTp1GlRJc&feature=youtu.be
2. У робочий зошит склади хронологічну таблицю біографії за матеріалом підручника, сторінки 216 - 217
(сфотографуй і надішли фото на вказану адресу )
24.04
3. Теорія літератури
Гумор
– доброзичливий, жартівливий сміх, що допомагає виправити певні вади людського
характеру, недоліки поведінки.
Сатира
– гостре висміювання, критика чогось або когось, його поведінки.
Байка — це невеликий, здебільшого віршований повчально-гумористичний чи сатиричний твір алегоричного змісту.
Жанр байки
заснований на алегоричності, тобто двоплановому зображенні.
Алегорія — художній прийом ,зображення людських
рис і характерів за
допомогою образів тварин, предметів, рослин, явищ природи та людського життя.
Терміна записати в зошит, вивчити напам*ять. У підручнику на сторінці 217-218.
4. Прочитай байку Леоніда Глібова "Щука", "Муха і бджола", "Жаба і Віл" у підручнику на сторінці 220 - 222
5. Виконай завдання.
Вікторина «Найрозумніший».
1.
Під яким псевдонімом друкував свої твори Л.Глібов?
2.
Хто започаткував нову літературну байку в Україні?
3.
Як називали рідні поета в дитинстві?
4.
Що називається байкою?
5.
Із скількох частин складається байка і яких саме?
6.
Хто на Щуку подав
до суду «бомагу»?
А осли
Б лисичка
В невідомо
7. Скільки суддів розглядало справу?
А семеро
Б п’ятеро
В троє
8. Кого з героїв твору стосується прислів’я: « Не те в
Кузьми на умі»?
А Щуки
Б Лисиці
В Цапа
9. Яка думка про правду висловлюється у творі?
А « Правда і у вогні не горить, і у воді не тоне»
Б « Як не мудруй, а правди ніде діти»
В «Добрі вісті не лежать на місці»
(сфотографуй і надішли фото на вказану адресу )
17.04.2020
Тема: Гумористичне і сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів (анекдоти, байки, усмішки, гуморески, співомовки та ін.). Роль гумору в житті українців.
1. Роль
гумору в житті українців
«Треба любити людину. Більше, ніж самого себе. Тільки
тоді ти маєш право сміятися. І тоді людина разом з тобою буде сміятися... із
себе, із своїх якихось хиб, недоліків», — так зазначав у своєму щоденнику
Остап Вишня. І дійсно, сміятися треба вміти так, щоб не образити, не поранити
людську душу, навіть говорячи про найнепривабливіші речі. Творча натура
будь-якого гумориста: пильно підмічати в житті всі негаразди, вади, болі,
пропускати їх крізь своє серце, а потім шукати дотепне, влучне слово, щоб
дошкульно висміяти чи доброзичливо покепкувати над ними. Завдання це нелегке:
як же треба любити людину, щоб, глузуючи з неї, дбати про її і всієї нації
моральне здоров’я!
Із сумною іронічною посмішкою розкривають гумористи і
менталітет українця, його негативні національні риси.
Але творче кредо письменника-гумориста — писати щось
веселе; тому найвищий гонорар для гумориста — веселий блиск в очах народу.
2.
Жанрова різноманітність гумористичних творів.
Серед гумористичних
творів широкою популярністю в українського народу користуються такі:
• Анекдот (від гр. aneсdotos —
неопублікований) — жанр фольклору — коротка жартівлива розповідь про якийсь
цікавий життєвий випадок з несподіваним і дотепним закінченням.
• Байка — невеликий, здебільшого
віршований повчально-гумористичний чи сатиричний твір з алегоричним змістом, в
якому людське життя відтворюється або в образах тварин, рослин і речей, або зведене
до простих і умовних стосунків.
• Усмішка — різновид фейлетону та
гуморески, введений в українську літературу Остапом Вишнею.
• Гумореска — невеликий віршований,
прозовий чи драматичний твір з комічним сюжетом, відмінний від сатиричного
твору легкою, жартівливою тональністю.
• Співомовка — короткий віршований
ліро-епічний твір, часто побудований на якомусь народному анекдоті, приказці
або казковому мотиві.
(сфотографуй і надішли фото на вказану адресу )
4. Прочитай уважно !!!
Анекдот
Н-д: Пряма мова
— Що таке пряма мова? — запитує вчителька Василька.
— Ну, це коли людина про щось говорить відверто!
— Наприклад?
— Я не вивчив уроку.
Байка
КУРКА ТА ЛИСИЦЯ
Якось
зранку в поле вийшла
Курка погуляти –
На сонечко подивитись,
Їжі пошукати.
Тільки щось знайшла в травиці,
Дзьобик свій відкрила,
Як з’явилася лисиця,
За горло вхопила.
- То вже кінець мені буде?!
– Курка загорлала.
- Я ж іще, лисичко люба,
Та і не снідала.
Вдома ждуть мене курчата
– Пухкенькі клубочки.
Я їм і за маму, й тата
– І синам, і дочкам.
Випустила курку лиска:
- Кажеш, маєш діти?
Маю й я, то може будем
Сім’ями дружити?
- Буду тільки рада тому
– Дружбою твоєю.
- То веди мене додому,
Познайом з сім’єю.
Сполошилась курка сіра:
- Що воно робити?
Як приведу в хату звіра,
Згину я і діти.
Та й згадала, що капкан є
В саду, біля хати.
Ставив ще торік господар,
Щоб тхора злапати.
- Поведу я рудохвосту
Городом до саду.
Попаде лисиця просто
В тхорячу засаду.
Вголос мовила:
- Ходімо, дорога лисице,
Є гостинці в мене в сховку,
Прийму, як годиться.
От пішли вони городцем
Та до зелен-саду.
Курка піднялась, лисиця
Попала в засаду.
- Ой-ой! Згинути я можу!
Ой! Рятуй, благаю!
- Чим же я тобі поможу?
Сил таких не маю.
Зате встигла зрозуміти,
Не скінчивши й школи:
Лиси із курми дружити
Не будуть ніколи!
Курка погуляти –
На сонечко подивитись,
Їжі пошукати.
Тільки щось знайшла в травиці,
Дзьобик свій відкрила,
Як з’явилася лисиця,
За горло вхопила.
- То вже кінець мені буде?!
– Курка загорлала.
- Я ж іще, лисичко люба,
Та і не снідала.
Вдома ждуть мене курчата
– Пухкенькі клубочки.
Я їм і за маму, й тата
– І синам, і дочкам.
Випустила курку лиска:
- Кажеш, маєш діти?
Маю й я, то може будем
Сім’ями дружити?
- Буду тільки рада тому
– Дружбою твоєю.
- То веди мене додому,
Познайом з сім’єю.
Сполошилась курка сіра:
- Що воно робити?
Як приведу в хату звіра,
Згину я і діти.
Та й згадала, що капкан є
В саду, біля хати.
Ставив ще торік господар,
Щоб тхора злапати.
- Поведу я рудохвосту
Городом до саду.
Попаде лисиця просто
В тхорячу засаду.
Вголос мовила:
- Ходімо, дорога лисице,
Є гостинці в мене в сховку,
Прийму, як годиться.
От пішли вони городцем
Та до зелен-саду.
Курка піднялась, лисиця
Попала в засаду.
- Ой-ой! Згинути я можу!
Ой! Рятуй, благаю!
- Чим же я тобі поможу?
Сил таких не маю.
Зате встигла зрозуміти,
Не скінчивши й школи:
Лиси із курми дружити
Не будуть ніколи!
Гумореска
Аркадія Музичука "Два Миколи"
|
На уроці два Миколи
Про майбутнє мріють:
— Я відразу після школи
В фермери повіюсь.
Цього я давно чекаю,
Хочу жить в достатку.
Продам м’ясо —
і придбаю
Тракторця спочатку.
Через рік на «мерседеса»
Зароблю спокійно.
Бо для фермера колеса —
Це завжди надійно.
Оженюся на Марічці,
Будинок збудую...
— Ну, тоді я стану слідчим
І все... конфіскую.
Співомовка
Степан
Руданський
Несе мужик у ночовках
Додому свячене:
Яйця, паску, і ковбаси,
Й порося печене.
І порося, як підсвинок,
Та ще й з хроном в роті.
Несе, бідний, та й спіткнувся
У самім болоті.
І схибнулись нові ночви,
Затряслось свячене,
І в болото покотилось
Порося печене.
Глянув мужик на болото,
Посвистав до лиха,
Одвернувся, набік плюнув
Та й промовив стиха:
«Та свиня таки свинею!
Правду кажуть люди:
Святи її, хрести її —
Все свинею буде!»
Опрацювати біографію Лесі Воронини.
Прочитати фантастично - романтичну повість "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9"
Опрацьовуємо теоретичні відомості
Біографія Лесі Воронини
Подивіться уважно відео про письменницю.
Запишіть біографію Лесі Воронини в зошит хронологічною таблицею.
(Сфотографуйте і надішліть на електронну пошту.)
"Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9"
Прочитати фантастично-романтичну повість "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку №9" у підручнику стрінка 196- 210
Зіграйте в гру. Свій результат в кінці гри сфотографуйте і надішліть на електронну пошту або Viber.
Виконати тест
1. Що побачив Клим на гігантському екрані
в секретній лабораторії ТТБ?
А. Як вони з Кактусом билися у
візочках.
Б. Як він отримав двійку.
В. Як він тікав вулицею від Кактуса.
Г. Як викрали бабусю.
2. Машиною часу виявився:
А. «Запорожець». Б. «Москвич».
В. Екскаватор. Г. Ліфт.
3. Повне ім’я бабусі Солі:
А. Софія. Б.
Соломона. В. Софокла. Г. Соломія.
4. Який вірус розповсюджували синьоморди?
А. Заздрості. Б. Страху.
В. Ненависті. Г. Грипу.
5. Хто винайшов чудодійну протиотруту?
А. Мати Клима. Б.
Бабуся Соля. В. Клим Джура. Г. Сашко Смик.
6. Яким мистецтвом володіють синьоморди?
А. Передавати думки на відстані.
Б. Читати чужі думки.
В. Ставати невидимими.
Г. Мистецтвом переконувати.
7. Голос бабусі, записаний на спортивний
свисток, повідомив, що ключ знаходиться:
А. Під килимком у ванній.
Б. У вазоні з калачиком.
В. У шухлядці письмового столу.
Г. На поличці у кухні.
8. Ким виявилася пані Соломія?
А. Видатним педагогом.
Б. видатною спортсменкою.
В. Видатною журналісткою.
Г. Видатним ученим.
9. Яку пісню найчастіше співає бабуся?
А. Про коня з сивою гривонькою.
Б. Про вишневий садок.
В. Про два дубки.
Г. Про зозулю.
10. Синьоморди мають великий досвід у:
А. Вирощуванні зернових культур.
Б. Створенні ліків.
В. Захопленні нових планет.
Г. Космічному кораблебудуванні.
11. Що робила мама Клима, коли виникала
якась небезпека?
А. Співала пісню.
Б. Хапалася за голову.
В. Терла кінчик носа.
Г. Затиналася.
12. Чим були заповнені апарати з балонами
у прибульців?
А. Газом.
Б. Киснем.
В. Воднем.
Г. Азотом.
сфотографуйте і надішліть на електронну пошту або Viber.
Гра «Так-ні»
На кожне запитання відповісти"ТАК" або "НІ"
1.Сашко Смик називав Клима Поганським Паганіні
2.Клим відмовився брати участь у таємному експерименті.
3.Бабуся Соля працювала в детективному агентстві.
4.Банк ― головна база космічних прибульців.
5.Протиотруту від вірусу страху винайшли батьки Клима .
6.Старенький «Запорожець» - це машина часу .
7.Клим опинився на Африканському континенті 26 жовтня 2006 року.
8.Батьки Клима вели розкопки у Єгипті .
9.Синьоморди мріють навчитися перехоплювати людські думки на відстані.
10.Епідемія страху охопила всю планету .
11.Бабуся Соля запросила синьомордів до себе в гості .
12.Дев’ятий універсальний засіб від переляку – це спеціальний сорт квітів, пилок яких знищує отруту синьомордів.
Термін виконання завдань 12.03.2020 – 03.04.2020
Опрацювати
біографію Ярослава Стельмаха.
Прочитати повість
"Митькозаврз Юрівки, або Химера лісового озера"
Написати в зошит характеристику головних гереїв повісті.
На
17 березня читаємо дуже цікаву повість Ярослава Стельмах про
таємничі, веселі та незичайні події "Митькозавр з Юрківки, або Химера
лісового озера"
Для перевірки змісту твору пропоную цікаві
завдання
Біографія Ярослава Стельмаха.
Подивіться уважно відео про письменника.
Запишіть біографію Ярослава
Стельмаха в зошит хронологічною таблицею. Сфотографуйте і надішліть на
електронну пошту.
Гра "Хто такий Митькозавр?"
Зіграйте в гру."Хто такий
Митькозавр?" Свій результат в кінці гри сфотографуйте
і надішліть на електронну пошту або Viber.
Літературна гра
Зіграйте
в гру. Свій результат в кінці гри сфотографуйте і надішліть на електронну пошту або Viber.
В зошити запишіть характеристику образів Митька
та Сергія
(можна у вигляді сенкану)
Сфотографуйте і надішліть
на електронну пошту або Viber
Немає коментарів:
Дописати коментар